Приветствую Вас Гость | RSS
Женский социальный эколого-правовой центр
Главная | Зв’язки з громадськістю та ЗМІ | Регистрация | Вход
 

Можливість здійснювати комунікації з навколишнім середовищем таким чином, щоб вони сприяли розвитку та створенню позитивного іміджу, має важливе значення для всіх видів організацій та сфер суспільного життя. Незалежно від того, чи є організація комерційною або державною установою, від хороших відносин з навколишнім середовищем, ефективної внутрішньої і зовнішньої комунікації багато в чому залежить її успіх.

Знання та навички, здобуті під час навчання:

  • Правові та етичні основи ПР,
  • Проекти ПР,
  • Новини і пропаганда,
  • Соціальна відповідальність,
  • Соціальний маркетинг,
  • Зв’язки з громадськістю та суспільна думка,
  • Інтегровані маркетингові комунікації,
  • Маркетинговий аналіз окремих сегментів ринку тощо.

Практика і стажування:

  • ЗМІ (регіональні/місцеві прес-центри, наприклад, Gazeta Wyborcza);
  • радіостанції (регіональні/місцеві радіостанції, таких як Польське радіо PіK, студентські радіостанції);
  • телебачення (регіональні/місцеві телевізійні станції, місцеві станції кабельного телебачення);
  • рекламні агенства;
  • бюро опитувань громадської думки;
  • інформаційні агенства;
  • відділи пропаганди та інформаційні установи, управління та установи уряду тощо.

Професійні перспективи:

  • Консультант в галузі комунікацій;
  • ПР-консультант;
  • Прес-секретар;
  • Організатор подієвих комунікацій;
  • Автор інформаційних кампаній.
[ Вход на сайт ]

[ Поиск ]

[ Календарь ]
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

[ Архив записей ]

[ Статистика ]

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright MyCorp © 2024Бесплатный конструктор сайтов - uCoz