Можливість здійснювати комунікації з навколишнім середовищем таким чином, щоб вони сприяли розвитку та створенню позитивного іміджу, має важливе значення для всіх видів організацій та сфер суспільного життя. Незалежно від того, чи є організація комерційною або державною установою, від хороших відносин з навколишнім середовищем, ефективної внутрішньої і зовнішньої комунікації багато в чому залежить її успіх. Знання та навички, здобуті під час навчання:- Правові та етичні основи ПР,
- Проекти ПР,
- Новини і пропаганда,
- Соціальна відповідальність,
- Соціальний маркетинг,
- Зв’язки з громадськістю та суспільна думка,
- Інтегровані маркетингові комунікації,
- Маркетинговий аналіз окремих сегментів ринку тощо.
Практика і стажування:- ЗМІ (регіональні/місцеві прес-центри, наприклад, Gazeta Wyborcza);
- радіостанції (регіональні/місцеві радіостанції, таких як Польське радіо PіK, студентські радіостанції);
- телебачення (регіональні/місцеві телевізійні станції, місцеві станції кабельного телебачення);
- рекламні агенства;
- бюро опитувань громадської думки;
- інформаційні агенства;
- відділи пропаганди та інформаційні установи, управління та установи уряду тощо.
Професійні перспективи:- Консультант в галузі комунікацій;
- ПР-консультант;
- Прес-секретар;
- Організатор подієвих комунікацій;
- Автор інформаційних кампаній.
|