Брак фахівців відчувається не лише на приватних фірмах (об’єднання підприємців, дослідні центри), але й в державних установах (державна адміністрація, органи самоврядування). В умовах конкурентного середовища всі організації повинні бути забезпечені кадрами, які володіють сучасними аналітичними навичками та широким інструментарієм, який дає змогу здійснювати бізнес-діагностику та обирати оптимальні рішення. В умовах зростаючої кількості інформації особливо важливе значення для всіх компаній, що працюють на ринку, має здатність до збору даних, їх накопичення і відокремлення важливої інформації від другорядної, а також можливість визначити ринкові тенденції і оперативно реагувати на їх зміни. Особливо цінуються на ринку ті професіонали, які в змозі використати сучасні аналітичні інструменти для детального аналізу як окремих загальних проблем, так і ринкових або економічних явищ і процесів;які поєднують практичні навички з можливістю розгляду кожної проблеми в широкому соціально-економічному контексті. Навчальна програма включає в себе такі предмети: бізнес-статистика, прогнозування, методи дослідження для фахівців-практиків, макроекономічне моделювання, аналіз компанії, а також коло питань так званої групи «м’яких навичок», тобто створення мультимедійних презентацій, використання сучасних методів представлення даних, міжособистісне спілкування, авторське право, психологія і соціологія.
|