Під час навчання на спеціальності «Оздоровчий туризм та SPA» студент отримує знання про правила організації та функціонування туристичної сфери, організації охорони здоров’я, медичного права, створення корпоративних стратегій розвитку, установ і організацій, пов’язаних з туризмом і SPA, ринкові тенденції, організацію і управління оздоровчими центрами, очікувані стандарти обслуговування клієнтів (якість обслуговування), а також харчування та дієтологію. Крім того, він отримує знання останніх глобальних тенденцій та нових рішень у сфері оздоровчого туризму та спа-послуг, лікувальної релаксації, використання сучасних хірургічних інструментів, навички методів маркетингу в наданні санаторно-курортних і туристичних послуг. Під час навчання студенти проходитимуть практику в установах, діяльність яких пов’язана зі сферою оздоровчого туризму. Знання та навички, здобуті під час навчання:- розробка та подання пропозиції туристичних послуг та продуктів, в тому числі розрахунок витрат і цін;
- методи для просування спа-продуктів, використання інформаційних технологій у сфері туризму і рекреації;
- вміння працювати з клієнтом, методи стратегічного управління в практиці підприємств і організацій, що діють у сфері туризму, в тому числі підвищення якості надання послуг;
- застосування сучасних методів організації та управління туристичними компаніями;
- використання знань управлінського і фінансового обліку в господарській діяльності;
- застосування передових методів та інструментів маркетингу для того, щоб ефективно збільшити обсяги продажів продуктів і послуг.
Також випускник буде мати можливість здобути спеціальні навички – планування та проведення фізіотерапії, в тому числі різні види масажу, фізичні вправи,оздоровча, лікувальна і спортивна фізіотерапія тощо. Професійні перспективи:- об’єкти санаторно-курортного лікування;
- оздоровчі SPA-центри;
- готелі та інші установи, що надають номери і додаткові послуги (в тому числі оздоровчі);
- туристичні агенства, компанії і туроператори туристичних агентств;
- місцеві та регіональні організації та об’єднання, які сприяють розвиткові туризму тощо.
|